test :D

Den är jag:

[x] Har ett smeknamn
[/] Är blyg -
beror på 
[x] Kan lyssna på samma låt flera timmar
[ ] Kan spara pengar länge
[x] Har alltid haft vänner
[x] Har gått på simskola
[x] Har bra ordning på mina grejjer .

[x] Jag har haft massa tejp i mitt hår
[x] Kan gråta till film / musik
[X] Har blivit sviken av någon

[x] Har svikit någon
[x] Gillar att sporta


Utseende:
[x] Jag har långt hår
[x] Jag använder smink
[  ] Har färgat håret fler än 2 gånger
[x] Har tyckt att jag är ful

[  ] Är lång för lång
[  ]Jag bär alltid mode
[x] Har bland färg på ögonen - nää, dom är bruna.
[  ]Har Paris Hilton eller någon liknande som förebild
[  ]Jag har färgat hår just nu
[x]Jag har min vanliga hårfärg just nu

Förhållanden:
[  ] Jag har kille/tjej
[ ] Jag är gift
[  ] Jag är kär
[x] Någon är kär i mig
[  ] På G med någon



Övrigt:
[ ] Jag har fler än 5 bästa vänner
[x] Jag har mobil
[ ]Kan numret till fler än 10 pers i huvet
[x]Kan sjunga när andra lyssnar 

[x] Gillar att kolla på TV
[ ] Tar droger
[x] Dansat på mitt rum
[ ] Varit på begravning
[x] Hoppat från en brygga
[X] Döpt en insekt jag hittat
[x] Rullat ner från en pulkabacke

Dina poäng 23,5
16, du är onormal!
16- 22, du är normal!
22- 34 Du är ball!
34-38, du är en idol för många
Jaa jag är ball ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0