Tankar..

Hm.. Det är så mycket som snurrar i mitt huve.. Tänkte att jag skulle skriva lite om det på bloggen

1. Zombra ska juh snart säljas.. Det är lite jobbigt eftersom jag inte vet när. Klart vill jag inte att hon ska säljas men om man tänker efter så är det de bästa för henne hon är så sliten och borde få komma till ett bra hem. MEn de måste vara ett bra hem! De är de jag tänker på! Tänk om hon kommer till något ställe där hon inte får någon mat osv. Jag kan se en mager svart smutsig ponny med rädsla i blicken framför mig. Och de har jag ingen lust att se.. Men jag får helt enkelt kolla så att hon har det bra!

2. Jag ska juh snart få en ridgrupp! Det är lite läskigt.. Med tanke på att vissa av dom nog kanske har suttit på en häst ,max 2 gånger och vissa aldrig? OCh ingen vet hur man gör eller något sådant. Och tänk om föreldrarna tycker att jag är kass? Då kommer jag känna mig så dålig? Och om något barn gör illa sig ska ag springa och fånga upp hästen eller barnet först? Men jag ahr juh börjat planera och det känns som om att det kan gå bra. Bara inget barn är så jobbigt som en unge som var på ett ridläger jag hjälpte till på i somras hon var väl kasnke 6 år jag frågade om hon ville hänga tillbaka en grimma då kollade hon på mig och sa: eeeeh... Nej? Och skakade på huvet. Jag var lite chockad så jag sa inget? Asso seriöst en 6 åring säger nej till en 14 åring? Jag typ bah: Vah? vad sa ungen? Och sen går hon och gör så att hästen äter giftiga växter? Asso shit om jag får en sån jobbig unge i min grupp får hon sluta eller byta grupp? xD haha men hoppas att det blir bra =)

3. Jag är trött? Hela tiden? Jag somnade i skolan? Jag somnar hemma efter skolan? Vad äre med mig? Måste vara ngt fel

4. Känns som om att jag har krossat ens hjärta. Eller jag gjorde antagligen de.. Men jag måste juh faktiskt få känna som jag tycker, eller? Vet inte men man måste juh vara ärlig.

//Tildah♥

Kommentarer
Postat av: bea

PPUSSSSS älskar dig gmn <3

2010-02-15 @ 21:47:25
Postat av: bea

PPUSSSSS älskar dig gmn <3

2010-02-15 @ 21:47:51
Postat av: Tildah

Älsar dig oxxå gmn <33

2010-02-16 @ 08:04:45
URL: http://tiiildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0