Skutan idag :)

Ja som rubriken säger så var juh jag till stallet idag! Det var kallt men roligt som vanligt, när jag kom dit var Sara, jennifer, elin och  några till där. Dom åt så jag som precis hade ätit frukost snackade med dom lite. Vi gick utoch in från stallet och värmestugan några gånger sen kom Yasamin! Och jag fick fota med hennes nya system kamera! asso älskar systemkameror, dom blir så jäkla fina bilder! Btw Jag var juh på gruppledarmöte idah! Hihi det var spännande, och vi pratade tydligen i tre timmar! Haha tiden gick as fort! Haha men iaf alla gruppledare var där och det var jag som var den yngsta.. haha men vi pratade om hästarna vilka som ee friska och sjuka och hur mycket dom skulle gå. Ja och om lite ändringar osv. Än vet jag inte när jag ska få börja ha gruppen men jag längtar såå mycket! Det ska bli så himla roligt, hoppas jag!! Sen visade cicci hur man fixade en tappsko :D
det var lite om vad som hände ;) haha Tängte lägga ut en himla massa bilder snart! Men puss och kram
!! Tildah♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0