sjuk..

Jag har riktigt ont i huvudet och är tjock i halsen.. Slår vad om att det var för att vi stog ute igår! Shit asso.. Ja ska snart plugga lite, har nyss gjort en jätte god smothi eller hur de nu stavas så kjag tängte skriva ner receptet. Idag skulle jag juh ha simmat! Det ville jag värkligen göra! Bajs! Men jag tror att jag ska till skolan imorgon! NU kommer receptet!

Till en person!
ingredienser

lite vjördbär
lite jordgubbar
En skvätt mjölk och yoghurt
1 ½ msk hallon sylt
2msk Mango sorbet glass
honung
Vaniljsocker

Gör såhär:

Ta fram en bunke och lägg i alla bären med lite mjölk. Ta sedan fram en stav mixer och gör så att alla bären blir mosade. Häll sedan på youghurten och lägg i all sylt. Mixa runt lite. Och ta sedan mango sorben och mixa in. häll i gannka lite honung unge fär ett kryddmått. och sedan lika dant med vaniljpulvret. mixa tills allt är ihopblandat. Om den ser ut att de ska vara lite lösare så häll i lite mer mjöl annars kan ni låta den vara som den är. Häll upp i ett högt glas och toppa med en apelsin på kanten, stick gärna i två sugrör och sockra kanterna!
Hoppas det smakar! Den är värkligen värd att göra! Riktigt god!

Mums! :D



Kommentarer
Postat av: Mickis <333

jag har också ont i halsen tror samma som dig. Det är dem jävla idioternas fel asså dem som satte på brandalarmet :D krya på dig <33

2010-02-23 @ 22:11:09
URL: http://mickislife.webblogg.se/
Postat av: Tildah

tack gmn <3 jah hata idioter!Himla pyromaner eller vad det heter?!

2010-02-24 @ 14:51:42
URL: http://tiiildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0