orkar värkligen itne skriva -.-

Idag har jag juh ridit.. har en massa bilder som borde komma upp så jag tängte ta dom nu det är från hela veckan elr det som har gått (aa) haha xD idag red jag gick as bra hade neff igen han gick så jäkla fin i slutet!
aja här kommer lite bilder tyvärr hittade jag inte dom från simhallen men lovar att jag ska leta rea på dom imorgon är så trött nu..

Yasamin o jag (från amanda)

Visst äre en söt bild? :O Tuss Yasamin och jag

Det tog lång tid att rita alla men tycker att dom vart rätt balla!

Mmm! Sprutgrädde! :D

Utsickt från buddhållplatsen -.- inget liv bilder

Och åt andra hållet (vill att en buss ska komma)

fel buss -.-

Bästa vän vill itne synas :( <3

Ny bild till min samling :D

Altin gör.. ja.. inte är det vackert iaf! xD

Haha ingen vågade sitta breve oss xD haha alla satt vid ett bord som man igentligen ska sitta två vid (på långsidan)

// Tildah♥

Kommentarer
Postat av: bea

vem vill synas egentligen? ;D <3 HAHAHAH :D <3

2010-02-11 @ 17:37:58
Postat av: tildah

det är den stora frågan! :O <3

2010-02-11 @ 22:49:44
URL: http://tiiildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0