Nu har issa åkt!

Nu har Issa tyvärr åkt.. Vi har haft de kul! OCh nu ör jag väldigt trött! Haha igårkväll gjorde vi en jääte kul film! Haha jag kasnke lägger ut den på bloggen jag måste bara veta vad hon säger om de. Haha Den är lång men väldigt kul! Hahaha btw idah har vi gjort lite små saker.. och sen kom henne föräldrar och visatt  och kollade på fb. Annars har dagen vart väldigt bra! Vet inte vad jag ska gära imorgon.. Någon som vill hitta på ngt? Japp men jag skriver ett inlägg ikväll igen. Nu börjar snart melodofestivalen och jag hoppas att dom kommer med något bra! Haha Det kommer typ att vara både Darin och Alcasar, jag har sätt båda live! Haha känns som om att jag säger så om alla? Gör jag de? Haha ajg vet inte haha men vi hörs snart ;) <3
// Tildah♥

Kommentarer
Postat av: issa

de hade ja oxå tildah!!! :D<33

DU FÅR ABSOLUT INTE LÄGGA UT DEN FILMEN!!! glöm det! ;P

2010-02-20 @ 22:29:17
Postat av: bea

LÄGG UT FILMEN!!!!!!!!!!!! :) <3

2010-02-21 @ 11:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0