När jag gifter mig ska jag och min man stå och äta bananer vid busshollplatsen! :D

Haha japp japp :D hihi
Det gick juh inge bra alls bra! Jag kunde typ frågorna men fick hjärnsläpp och glömde allt! Och sen visste jag inte hur jag skulle klara de! Huhu... NU sitter jag här och spelar haleljuha på gittaren. OCh kollar på typ curling? Orkar itne byta kanal.. de ligger lika mellan sverige och danmark jag hejar på danmark tror jag, för dom hade så gulliga kjolar och benvärmare på sig! Snart ska jag iväg till stallet! Imorgon ska jag till Joker med emma. Vi red juh itne i måndags så vi får rida imorgon. Jag längtar faktiskt. Det ska bli riktigt kul. Vi ska rida ut! Det vr värkligen länge sen! Det har vart så mörkt så jag har inte viljat rida ut, sen har jag typ ridit själv hela tiden och man ska juh inte rida själv. Jag hoppas att jag får Neff idag! Det skulle var jääte kul för han gick så fint sist! Men nu ska jag äta lite!
Lovar att sätta in lite bilder idah :D Och dagens får ni lite senare.

// Tildah♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0