Melodifestivalen! :D

Heej !
Jag har juh tyckt att alla deltävlingar har vart dåliga, men den här har vart riktigt bra!
De började juh med alcasar, dom var helt OK.
Sen kom juh några dåliga och så men annars tyckte ag att det var bra!
Jag gillade mäst som dom i rockgruppen som sjöng heven or hell. Den var bra :D
haha 
  jag var såå klantig viåt lite chips och då blir man juh lite flottig på händerna och så skullle jag ställa ner skålen på bordet och sen gled den ur min hand och vi har ett glasbord som har typ ben av gärs som svänger ut om du fattar och då träffade jag en av dom och hela glas skålen gick sönder haha men mamma sa at det ite gjorde ngt för att hon hade tyckt att de var ful skål xD haha men jag kände mig dålig..

Ja och Bea har fått ett rosa plektrum! Jag vill oxå ha! :D haha! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0