Match med Beah! :D

Nu sitter jag och tjockar i mig litte pan pizza och te! Mmmm! Ska snart till stallet men tänkte skriva på bloggen och sova lite! Har nyss kommit hem och hängde upp alla mina ridkläder på elementet! SÅ nu är dom nog varma! Efter stallet ska jag hem diräckt för sen ska vi kolla på Hampus (beas kille) När han spelar match! Hihi i hockey. Så vet itne om det blir några fler inlägg idag men ska se om ag itne hinner slänga in ett när jag kommer hem från hockeyn. Nu ska jag 'ta och sova vi hörs sen <3
// Tildah♥ 

Kommentarer
Postat av: toveh

tildah... va har vi sagt om att tjocka :O<3

2010-03-01 @ 14:26:10
Postat av: Tildah

haha jag veet! MEn vi fick tillstånd! (aa) :D <3

2010-03-01 @ 19:54:24
URL: http://tiiildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0