Maja här! :D<3

Sitter i sängen och typ flummar! Vi har precis ätit upp alla chips, och t'nker nog gå ner och poppa litte popcorn(a) Haha tjockisbarn, jag vet haha men jag kommer rida fett mkt denna vecka och jag är juh smal! Haha Maja med... NOT! HAhaha skojja jo hon ee smal. Jag är lite flumm! Hahah vet ni vet ni! Malin komm nyss in med lite poppcorn! HAhahahhaha Btw, Hade en jätte mysig kväll med Bea vi spelade in en 5 topp lista som jag tängte visa er! haha jag åkte hem kanske tidigt typ ett sen åkte jag till Joker med Emma. Vi tolkade och allt gick bra! Vet itne exakt vad som händer nu men hoppas vi får det kul! :D Haha men ni ska ha den en bra kväll iallfall! Imorgon börjar sportlovet! :D :D Lyssnar på fireflies! :D:D hihi älska, älska, älska!

//Tildah♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tilda ta bort de inlägget! Man tror ju serriöst att det ni gör är att hånglar när ni sover över = lesbiska. Och det är extremt rasistiskt med det där med talliban! Jag ber dig att ta bort! Jag skämms!

2010-03-01 @ 22:53:04
URL: http://grranath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0