knas dag!

Idah har vart en typ knäpp dag. Den har vart bra helt enkelt! Haha Nej men det började med att jag nästan kom försent! För att jag råkade sova liite för länge.. Det får inte hända imorgon, eftersom jag ska upp kvart i fem!!! Undrar ni varför? Jo jag ska till Romme med skolan! HIHIHIHI! Ska bli så himla kuul! Jag och bea har redan bestämt att vi ska åka och hur vi ska åka. Det ska tydligen blir kallt imorgon oxå med det gör inget! Japp men btw när jag kom till skolan mötter jag av fina glada ansikten! Bea och emma! Senare hade vi idrott, och vi skulle ha det ute!! Jag var väldigt emot det. vi skulle tydligen köra ruggby (stavning?) Det skulle bli väldigt jobbigt med tanke på att det är typ 40cm hög snö! Eller jag vet inte hur mycket snö det är men mycket äre det iallafall. Så ni kan juh tänka er hur det är att springa runt på en oplogad fotbollsplan i 45 minuter? Så jäkla jobbigt! Haha men det var kul. Men man frös väldigt mkt! det var juh typ sex minus..

Sen hade vi typ lunch åt inget.. Elr jo fil o flingor. (aa) Haha Vi hade föreläsning efter lunchen. Lärde mig as mycket! Bea kom på att man kunde anteckna på datan för jag hade med mig min käre vän. Så vi turades om att skriva. Vi skrev Fem sidor på ett word dokument! Jiihaa!

Efterskolan så somna jag! IGEN! Vad äre för fel på mig? Någon som oxå brukar somna efter skolan? Haha sen kom mamma hem och vi åte till centrum. Jag behövde juh lite nya grejer tills imorgon! Så nu kommer jag bli rommes hetaste skidåkare! Haha nej men är väldigt nöjd med köpen!. Till middag var min familj lat. så vi köpte subway! Och pappa och mamma tackobar! haha mmm yummi! Sen har jag chillat ich sätt på tv kollade på glee och något mer program. Vad brukar ni kolla på för program? vet aldrig vad jag ska se..

Japp :D haha det har vaer en händelserik dag! JA JA JA JUSSTE! 
Tildah: Vade betyder motstånd?
Beah: Att något gör tvärtemot
Tildah: Nej! Det är att få stånd åt fel håll! hahahhaha xD så tråkigt, men vi hade Ph! xD tråååk :P :D <3

Inköp idah!

Pannband!


Mjukisbrallor!


Skidvantar!


Vet inte hur man stavar med fleace tror jag (flis)


två tröjor :D


Innan idrotten :D <3
Ska juh till romme imorgon så får se hur mycket jag orkar blogga imorgon kväll ;) Nu ska jag sova ska upp tidigt imorgon!

// Tildah♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0