inget sprciellt

hände inget idag typ..
MEN JAG ÄR VÄÄÄLDIGT ARG! FÖR ATT VI SKA BÖRJA TIO MINUTER TIDIGARE I MORGON! HAHA INTE MYCKET MEN NÄR MAN LIGGER I EN SÄNG PÅ MORGONEN ÄR TIO MINUTER GULD VÄRDA! ASSO! JAG KOMEMR JUH SOMNA! MEN JAG SKA FÖRSÖKA VARA DUKTIG MEN HOPPAS ATT DOM INTE SLÄCKER LAMPAN DÅ KOMMR  JAG INTE ATT KUNNA koncentreara mig -.-

Men jag kan berätta lite om igår!
Bea följde med mig till Joker! Det gick helt OK, Han var lite piggare än vanligt men annars var det kul. Red barbacka idag igen.

Känns som om att inlägget blev ganska meningslöst.. Jaja imorgon lär jag juh ha mer att snacka om!
// tildah

Så kommer  min headder se ut xD

Kommentarer
Postat av: bea

älskar dig <3

fin header :) hahaha, ful bild på mig :D <3

2010-02-03 @ 21:10:57
Postat av: Anonym

nej jääte fint på oss!<33

2010-02-03 @ 23:19:31
Postat av: toveh

jättegulliga bilder på headern :D<333 sjukt söta vänner ja har :) bättre finns inte så alla kan bara sluta leta eftersom ja redan har dom bästa (L)(L)

2010-02-04 @ 10:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0