Idag..

Idag ska jag rida! Jiihuu! Hihi nej men det ska bli kul men jag hoppas att det inte blir snöigt som det har blivit i varje gång nu i tvåveckor.. Trorattjag kommer att få ha neff. Jag lovade juh bilder från simhallen igår men vi får helt enkelt ta dom idag efter ridingen. För bea tog dom med sin telefon och vi glömde att skicka dom till mig sen. Så dom kommer upp ikväll eftersom jag är i skolan nu och kan ju inte ladda upp bilder på skolans data! Snyft! Vet ni vad som hände igår? Jo min nagel gick av! Höll på att börja gråta! Huhu men jag hade fixat den hur länge som hällst! Och den var lång och jämn! Men nu hinner jag inte skriva m,er eller jo det gör jag men ja vet tien vad jags ka skriva om! Men vi hörs senare!

// Tildah♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0