Ica maxi med bea!

Hej hej!
Nu har jag och bea vart på ica och i haninge centrum! Vi har lämnat mina böcker på biblioteket och köpt godis  och hyrt filmer i centrum! Det blir: Barnhemmet, One call, the grude, och en till jag inte kommer ihåg namnet på! Men den värkade bra! Som ni ser är det bara skräckfilmer! Haha får se hur många vi vågar se, men det ska nog gå bra! Haha vi har oxå handlat mat, som vi ska ha till sukiaki imorgon. Eftersom jag fyller år den 6 så ska jag ha en liten tjejkväll imorgon vi blir itne många men det var det som var meningen. Men det ska bli så mysigt! Det kommer att sova över. Men jag får se hur mycket jag uppdaterar imorgon.. Eftersom jag kommer att ha ganska mycket att göra! Men ska försöka slänga in ett litet inlägg och någon bild, sen på lördag då kommer ni få läsa och se bilder om fredagen! Japp! ha en trevlig kväll!
// Tildah

En bild ur min samling på hjärtan! (den är på astfalt! :O)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0