hur ska jag hinna?

OMG! Hur ska jag hinna med den dära inlämnings uppgiften i skolan? Det ska vara fyra papper nu och jag har bara ett och ett halvt! Buhuhuhu... MEn jag får helt enkelt plugga som in i helvete!

Jag skulle juh ha ridit idag men hon som äger Joker skulle ha dressyr tränig så ska rida på torsdag istället. Fattar inte hur jag lyckas men somnade igen! Sov typ i två timmar.. Hihi udda. Imorgon kommer jag inte somna för då har jag träning. Och nu ska vi träfa ännu hårdare. Det blir oxå träning en gång till i veckan. Och INGET godis! Hur ska de gå? Jag som är en sån godisgris! Men jag hoppas att jag får äta iallfall på helgerna. Hihi men det ska nog gå bra! Hoppas jag.. Nu måste jag plugga annars kommer jag att få iG på provet! GAAA! Juste det ör ju prov på onsdag! omg hur ska detta gå?

// Tildah♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0