hämsk fredag..

Heej alla glada!
Jag vaknade och var lite halvt stressad, duschade och fixade mig, gick sen till skolan vi började 25 minuter tidigare. Men de är juh jag va vid som ändå brukar komma vid den tiden. VI hade prov. Tror att det gick ganska bra! Svarade på nästan alla G frågor kunde inte typ ett årtal och kom inte ihåg vad den svarta torsdagen var men nu vet jag! Hihi det är när typ alla börser sprack i new York, men annars är jag nöjd.

Jag skulle jobba matte idag men jag är såå sämst på att räkna baklänges så jag fick typ damp. Blä! Hatar matte! Det är svårt och så mycket som man aldrig kommer att behöva.

Simmade juh idag, det gick bra Bea och jag var såå duktiga (a) vi fixade ansiktsmask, man kunde inte skratta eller något för då sprack masken! Men man blev as len efter! Och fixade oss riktigt noga, så nu är vi renast! haha på vägen hem hände de en sak till. Sen åkte vi och köpte godis i haninge centrum. Sitter och kollar på let's Dance nu. Matte var aaas duktig! Snygg oxå! :G Hoppas att han inte åker ut. imorn ska jag sova hos Bea. Så får se om jag kan uppdatera. Men tror att jag får låna datan i någon minut. Ni ska få se bilderna från idag! Hittade typ lite nya hjärtan (stolt).

//Tildah♥ 

Tildah har ansikts mask!

Snacka om att det var många som kollade konstigt på oss!

Kommentarer
Postat av: bea

VA DU TVUNGEN O TA DEN FULASTE BILDEN?! Usch,,, snälla.. ta bort? <3

2010-02-26 @ 22:32:25
Postat av: Mickis <333

haha :) Gud vad ni är söta :D haha xD

ja smeten är nog godast när man bakar :D <3

2010-02-26 @ 22:39:24
URL: http://mickislife.webblogg.se/
Postat av: Tildah

Haha nej de var inte den fulaste! HAha det var tvärtom! xD <3 haha Ja denhär smeten är nog inte så god!

2010-02-27 @ 13:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0