Gruppledarmöte på söndag! :D

Idag har jag vart i skolan och typ haft kul! Haha nej men jag gillar faktiskt skolan.. Haha vet jag ee udda, men det är sant! Man är med kompisar och.. och.. hm ja de är väl typ de ända posetiva! När man kommer till det negativa så är det juh plugga, tidiga mornar, äcklig mat, jobbiga lärare, inte hitta någon stans att sitta. Seriöst dom borde bygga ut skolan! Det finns juh typ inga platser att sitta på om man itne har lust att typ sitta i en workshop men där är det juh antingen för praigt eller för tyst.. Så det är ingen bra ide om du frågar mig. Men jag och mina kompisar brukar juh faktiskt ha ganska kul i skolan, (när vi inte pluggar) Haha, Idag mulade jag stridfelt (stavning?) Haha och bea kladdade som vanligt (inget) på han. haha de var kul xD haha
Men kanske ska berätta lite om rubriken!
Ja på söndag klockan typ ett ska jag dårå på ett möte för att jag ska få ha en ridgrupp haha Har redan förberätt första lektionen! Haha får se om det blir så men annars får jag planera om! Men de ska bli sååå kuul!
Idag red jag neff! det var kul, och gick jääte bra! Fasst han kicka i början av galoppen helatiden! Haha kuul! :D
Blev inge bilder idah "/ hoppas ni vill läsa ändå!
// Tildah♥


Kommentarer
Postat av: bea

jag kladdade wax på honom ;) xD <3

2010-02-04 @ 09:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0