GÄSTBLOGGNING! (;

TjaTja ! (; Issa hära (A)
haha ja vet inte riktigt vad ja ska skriva, e ju inte så van vid det här och blogga xP
Haha emma vill att jag ska skriva  att ja sover över hos tildah och att ja sitter  och messar med emma i detta ögonblick (;
eftersom ja inte har nåt att skriva om så ska ja imitera tildah :D

hejhej bloggen och alla älskade bloggläsare!<3
idag har jag gjort klart min uppsats och EMD i skolan, ämnet va musik ;), och min musiklärare tyckte den va skit bra!!!! hihihihih (AA) jag är stolt! :) sen efter skolan så åkte ja bussen till skutan och red på mulle och det gick skit bra! :) 
hejdå bloggen nu ska jag äta och sen nörda framför let´s dance (A) 
hoppsan ja prutta :) aja hejdå alla små söta ungar :)

där va min super imitation av tildah (a) haha nej men ja driver bara lite med er (;

här e en bild på mig (; ja har haft mitt håt uppsatt (blött) de därför de e så vackert (a):)<3

hejdå tiiildahs blogg på ett tag x)<3


Kommentarer
Postat av: bea

haha, söt :D

btw, kul o träffas :) <3

2010-02-20 @ 00:21:00
Postat av: issa

aa de tkr ja oxå <3:)

hoppas vi träffas igen (:

2010-02-20 @ 17:32:35
URL: http://tiiildah.blogg.se/
Postat av: bea

ja, verkligen :D

2010-02-20 @ 23:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0