FÖÖÖRLÅÅT!

JAG VET JAG VET ATT JAG HAR VARIT JÄTT DUM! BUHUUH MEN JAG AHR EN ANDLEDNING! (AA)

Ja jag hade prov i torsdags och då var jag tvungen att plugga på onsdagen. Pluss att jag hade en inlämningsuppgift! Som var på fyra sidor och jag ahde bara skrivgt en.. Så jag pluggade arslet av mig! Haha men jag fick G på provet! Hahaha jag är as stolt! Hahha för det var svårt. Haha de var många som fick IG! Men nu ska får höra lite om vad jag gjort på de olika dagarna! Här kommer en kort sammanfattning.

Onsdag
Vi hade halvstudiedag! Hihi nice men våra CP lärare gjorde så att vi hade prov.. Så vi fick typ sluta en timme efter alla andra -.- Bajs men btw på kvällen åkte jag till stallet där möter yasamin och sabrin mig och jag får min födelsedagspreent av Yasamin! Yeey! Hihi det var en jääte fin kopp med en bild på mig och Zombra (bild kommer) haha jag skulle rida Neff det gick as bra ahn böjde på nacken (aa) haha! Sen hjälpte vi cicci. När jag kom hem åt jag och typ deckade i soffan..

Torsdag
Idag var en jobbig dag.. Jag och Emma skulle rida Joker och Glimra det gick as bra! HIhi det hände inte så mycket.

Fredag
IDag hade vi inlämningsuppgiften, min sög! Haha men alla mina bilder jag gjort hemma kom inte med till skolan.. Inget kul! Men btw så när vi slutade så åkte jag och Beah och möte issa och sen åkte vi buss och träffa hampus och sen byte vi buss och träffa anne på nästa buss ,sen drog vi till torvalla och badade (vi glömde trycka på stopp knappen när vi skulle av bussen så vi va tvugna att gå av på nästa station...) sen bada vi :) och fixa oss i två timmar (självklart (;) fter vi baada så gick vi till cafét och fläska med pommes och cola. Och mitt i alltihopa träffa vi Anton! Jag var väldigt paff med tanke på att tänk om han har stått och glott på oss i badkläder? Haha inte vet jag men tänk om liksom? Men btw han kom och sa hej och sen typ gick? Haha udda? Haha jag Issa och Beah satt och snackade om lite grejer och sen drog vi till centrum och köpte godis (aa) haha tjocka vi är.. Haha men det är fredag! Och ag ahr vartduktig hela veckan! Hihi inte ätit i onödan! (om inte att vi fick smaka en ruta marabou av hampus i torsdags räknades) Haha men jag ska fortsätta med att vara duktig! Hihi. Nu sitter vi hemma jag och Issa. Vi ska typ bara chilla hela kvällen! Haha nås på telefonen ;) Haha NU kommer lite blandade bilder från de dagarna jag itne bloggar ;)

Aaaw vilka fina vänner jag har! Bea emma och tove! :D <3


Tildah goes smygfota xD (aa) Mobilnördar!

Bilden suger men det är Joker som har en höstrå på örat (a)


Vem ee denna snygging? :D

Digga beas fläck i baken (aa) R.I.P Tildah (efter bea sätt bilden)

// Tildah♥


Kommentarer
Postat av: beah

DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖDAR DIG TILDAAH!!!! BÅDE FÖR FLÄCKEN-BILDEN OCH EHM... SMYGFOTO GREJEN!!!!!!!!!! USCH... :( <3

2010-02-19 @ 23:20:55
Postat av: Sofia

Neeeeeeeeej matilda! Kör int med badbyxor! Mer fjortis kan man inte bli! Plus att du har inget att dölja!

2010-02-20 @ 18:18:10
URL: http://grranath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0