Duktigt och Jobbigt!

Den här dagen har vart sååå jobbig! Jag har redovisat engelskan! Nice! Och sen har vi plågat carsting! Haha stackarn.. nej rätt åt han! Haha ett av det roligaste var när vi smeta hand creame på dörrhandtag och i trapp handtaget! Hhaha alla som tog i det vart juh as sura hahaha! Så himla kul! Hihi busiga vi är! Sen har vi simmat, och gjort styrka! Fett duktig jag är det blev alltså 30 längder som vi simmade och sen gjorde vi 100 sittupps, 100 rygglyft, 100 tåhävningar,  50 sånna där "kissande hunden" eller vad dom heter? Dåda bakot och åt sidan 50 på varje! Och sen 2 armhävningar! Haha xD Japp så jag kommer juh bli fett biff om jag ska hålla på såhär.. Haha Sen så fixade jag och Beah oss, sen gick vi till söderbymalmskolan och träffade Anton, jag fick en present av han. Naaw gulligt! Hihi På väg hem var det bara jag och bea på bussen, då frågade han om jag ville bli tsm med han!! Oj! tängte jag.. Jag har inga känslor för han på det viset! K'änner mig då himla dum! Han hade juh jätt mig en present osv! Huhuhu.. Men jag får hoppas att han förstår.. Men förstår om han ee ledsen, det är aldrig kul att bli dissad.. Men ska snacka med han sen, när han kasnke har hämtat sig lite. Jag vte inte hur han reagerade.. Men känner mig så elak! Skriver mer sen ska äta nu!
// Tildah♥


Kommentarer
Postat av: bea

träningsvärk here we come!!!!!!! :D <3

2010-02-10 @ 07:56:56
Postat av: Tildah

Haha japp;)

2010-02-10 @ 08:06:40
URL: http://tiiildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0