detta är jag :D

Födelsedag: 6 februari
Hemstad:
Sthlm/ Haninge 

Ögonfärg: brun grön blå uddå xD

Längd: 1,54 Typ....

Högerhänt/Vänsterhänt: Höger

Stjärntecken: Vattenman

Skostorlek: 36 (aa)

Är dina föräldrar skilda: Nope

Skor idag: ? Ja?

Det första du tänker på när du vaknar:
 Jag vill sova mer -.-


FRAMTID:
Uteliggare xD haha nej men vill gära bli någon sångerska annars vill jag hålla på med ngt inom kanske... hm ingen aning (aa)

Namn på barn: Kommer aldrig bestämma mig

Vad vill du bli när du blir gammal: RIK?!

Drömjobbet:
 Artist! Eller kasnke jaja! Hihi jag veet :D Radio pratare :D (AA)


FAVORIT:
Bea :D

Mat: Sushi, Sukiaki

sport: Ridning, sen tränar jag o bes (aa)

Djur: Vill ha en svart ponnie som ee bäst

Tuggummi: Leckerol! 

Helgdag:
Lördag, Söndag??

Årstid:
Sommar!?

Tandkrämssmak: stark! xD

Radiostation: RIX FM :D:D:D<33333333333


HAR DU NÅGONSIN:
tappat en öra? Nej?

Varit kär: Jaop

Rymt hemifrån:
Haha hm.. har jag säkert :P haha men typ bara i någon timme :P
Skolkat: Nepp

Sovit utomhus: japp!

Gråtit i skolan:
 aa

Spytt i skolan: Aldrig

Velat bli modell: Det fanns tider 

Gjort något dumt som du skrattar åt idag: Japp

Sett en död människa:
Bara på tv

Använt droger: Nej, jag sa juh att jag drev när jag ville bli uteliggare!

Ätit sushi: Såklart världens godaste mat

Retats: Vem har inte?

THIS OR THAT:

Cider/öl: Cola (aa)

Pepsi/cola: Cola

Mc Donalds/ Burger king: Donken

Choklad/vanilj:
 Vanilj :D

Jordgubbar/blåbär: smultron :D

Kött/veg: Kött

Tv/film: tv

Gitarr/trummor:  gittar!


Kinesiskt/mexikanskt: Mexikanskt

Kakor/paj: donkens paj :D

Mtv/vh1: Mtv
 
Blind/döv: hm ingen? Skaffar antagligen inte någon kille som är det?


KAN DU:

Skriva med båda händerna: på?
 
Blåsa en bubbla: Ja jag äger på de (aa)

Nudda näsan med tungan: Nej :( jag försökte nyss :( fett synd..

Göra olika konster med tungan: EN :D (AAAAAA)


VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN/DJURET:

Du nuddade: mamma

Du pratade med: mammi 

du chattade med: Emma Klang

Du kramade: Bea

Du skällde på: Pappa


SENAST:

Skrattade:
idah

Grät:
av glädje typ iförrigår!

Filmen: 40 och oskuld

Tuggade tuggummi: Igår (AA)

Drog ett skämt: idah men de failade..

Sjöng en sång: Nyss :D och spelade (aa) 


VAR ÄR DU:
I min sägn i mitt rum

Vad ser man utanför ditt fönster: En äcklig gubba som stirrar på mig.. :O

Lyssnar du på musik just nu:
Japp :D

Vad har du på dig: jeans vit linne gammelrosa tröja

Vad är det på din musmatta: har ingen :P har en laptop


HAR DU NÅNSIN:

Hoppat studsmatta: Jag har en! :D

Ätit fiskbullar: Aa mm älskar fiskbullar :D 

Tagit kort på dig själv: Ja?

Skrattat så att du börjat gråta: haha jaa xD 

Skolkat mer än 3 skoldagar i rad: nej? :O

Sovit mer än 10 stycken i ett tält:
Hm.. tror inte de xD

Badat mitt i natten:
Haha jaaa! Minnen asså <33

Åkt berg o dalbana och spytt efter: Nej:D haha jag är inge mjukis :P

Gråtit till en bok:
Jaaa :'( Liv och LOvisa! BUHUHUHU =.(

Varit rädd för tomten:
Vet inte :D

Ätit deg tills du spytt:
nej :P

Lagat en misslyckad måltid: Haha nej? hahaha okejdå! jag vet att ja ee dålig! mobba mgi iten nu!

Har du sjungit karaoke: japp har de hemma!

Har du fastnat med tungan på en lyktstolpe när det vart kallt: haha nej jag är en smaty unge ;) 

Kommentarer
Postat av: bea

GAAAAAAAAAAAH :D MINNEN <333333333 Sova ute, bada mitt i natten, gaaaaah <3 du e den finaste <3

2010-02-17 @ 20:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0