dåså! NU ska här skrivas! :D

Ja nu äntligen har jag tid! Idag när jag vaknade var jag inte på bra humör..
men är jag glaad :D hihi tängte börja berätta lite om romme nu! :D

Romme:
Vaknar 5:00 Vf har inte mobilen ringt? Jag hade ju satt den på alarm? Neeej Jag hade satt på 5:45 istället för 4:45 typsikt mig.. Ja men tur att jag vaknade! Jag åt frukost och fixade mig sen kom bea och hämta mig. När vi satt på bussen var jag övertygad om att jag skulle ramla i den trappan som var bakom mig när jag skulle lägga upp jackorna för det var en dubbeldäckare. Men jag ramlade inte! Hihi Men när vi kom fram var jag väldigt glad över att jag fick nummer 21 det betydde att jag skulle få mina skidor tidigt (trodde jag) Det var över 100 från vår skola som var med och man stog i nummer ordning efter man har beställt och jag beställde fort. Men jag fick mitt åttonde sist av ALLA I HELA SKOLAN!  Snacka om sur jag var då asså! Då hatade jag allt och alla var nära att ryta år han som hade skidorna.

 När vi hade fått skirdorna (en timme senare) Så satte vi oss (jag och bea) I liften och åkte till dom första backarna. Kuul! Nu var nästan hela ilskan borta. När vi åkte lite träffade vi hampus ocu Carsting så vi åkte med dom lite gran:D HIhi jag och beah fastnade i en lift! En ankarlift jag med jackan och hon med typ så.. ja det blev lite fail.

Men allt gick bra iallfall. På hemresan så skulle jag lägga upp våra jackor igen och bussen stog stilla jag, då sa någon något och jag kollade dit och tappar balansen! OOOO! Jag smäller i handen i.. Någonstans och far tag i något? Haha xD låter bra nej men jag klarar mig iallafall! Haha NU kommer lite bilder från Romme :D

Sööta ungee <3


Älska skidor! Hihi


Fin utsikt!
Har fler men datan dampar så orkar inte lägga upp fler -.-

Idag

Idag så fick jag lite fler precenter så nu tänker jag lägga upp bilder på nästan alla presenter :D

Min pyjamas


Någon creame

Morfar gjorde den till mig! Hihi det ska föreställa Zombra!
Han har spikat ihop den och målat!


Presentkort! Vem vill shoppa med mgi? (aa)



NY perfyym! MMM! Älska älska älska! Doftar vanilj!!

Eltandborste :D

Peryym :D jäääte nice :D älskar! :D luktar fräch!

Tvätt svamp! =D

Ansiktsmask :D :D

Nagelack! =D såå fint! :D

Älskar presentkort! ;D <3

Penna och block! såååf fiint :D <3


örhääängen <3333
Hihi det var några av presenterna :D <3
 Ha det så bra :D i morgons ska jag ev till stallet :D

// Tildah









Kommentarer
Postat av: bea

ROMME VAR HELT UNDERBART NÄR VI VÄL ÅKTE, PUSSS PÅ DIG <3

Hoppas du är nöjd med allt du fick när du fyllde år, puss på dig gmn :)<3

2010-02-14 @ 10:25:56
Postat av: Mickis <333

åå älskar romme :D

När jag ser sådana bilder vill ajg åka tillbaka ditt på en gång :D



puss <33

2010-02-14 @ 18:29:27
URL: http://mickislife.webblogg.se/
Postat av: tildah

Beah: Jag är värkligen nöjd! Så mycket fiint :D

Mickis: Jaa värkligen<3

2010-02-14 @ 23:37:08
URL: http://tiiildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0