Dagens + tre-testet :D

Dagens-testet

DAGENS VILL HA: dextrosål
DAGENS KLÄDSEL: NY gammelrosa tröja med ett vitt linne under. mörkblå jeans!
DAGENS FRISYR: flät lockar utsläppt
DAGENS LÅT: Viva la vida
DAGENS PLANER: Simma och styrka med Bea
DAGENS SAKNAD: Semlor! Vem vet kanske får en senare? :D
DAGENS DUMMASTE: - Alla har vart snälla :D haha (aa)
DAGENS MISSLYCKANDE: Min engelska -.-
DAGENS DROG: Apelsin
DAGENS KÖP:-
DAGENS GODIS: -
DAGENS HUMÖR: kramig :D (aa)
DAGENS CITAT: Ät och var glad. Nej träna och bli snygg!
DAGENS ROLIGASTE: Hihi Emma! Och Bea!


Tre-saker-testet

*Tre saker jag inte förstår mig på: Varför vi bör kunna om el och magnitism? Vf kan inte alla snacka samma språk? Att det finns så fina människor som Bea!
*Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: Radio veckorklocka nagelack!
*Tre saker jag gör just nu: Bloggar, tänker, kliar på min hand:P
*Tre saker jag vill göra innan jag dör: Få barn, se ett spöke, hoppa fallskärm.
*Tre saker jag kan: Sjunga, rita, skratta!
*Tre saker jag inte kan: matte, tråd två, skruva på pennan så den kommer runt handel liskom?
*Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: När jag sjunger på Youtube, EMD!! När någon säger att den älskar dig.
*Tre saker jag skulle vilja lära mig: Rida som ett proffs, matte, göra glass! 
*Tre favoriträtter: sukiaki. sushi. Kött och potatisgratäng :D

Hihi de var de :D

Kommentarer
Postat av: Mickis <333

självklart så ska vi kämpa på :)

nu jävlar xD <33

2010-02-16 @ 19:42:29
URL: http://mickislife.webblogg.se/
Postat av: bea

kramas ;) <3 HAHAHAH, sötis :D <3

2010-02-16 @ 19:54:49
Postat av: tildah

MIckis: Jaao! Jag ska haa minst vg pådethär!



Beah: haha alltid :D

2010-02-16 @ 19:58:07
URL: http://tiiildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0