Då är Emma nu medryttare på Glimra!

♥Kul kul! Då slipper jag rida själv och vara i stallet själv. eftersom det är privatstall är alla där på så olika tider..
Det gick iallafall bra att rida! Elr.. helt OK han var typ inte samarbetsvillig.. Men sånt får man räkna med ibland.

Imorgon ska jag simma med bea. Det ska bli kul faktiskt,
haha vi hade juh tängt åka på cyckelsemester i sommar och det är juh för mycket snö och för kallt för att springa ute så vi bestämde att vi ska simma! Hoppas att man får bra kondis av de! Jag har den sämsta kondisen ever! Men det känns bra att börja tr'na lite. Men vi får se hur det går, när beas vän simon hörde att vi skulle simma sa han bara: Ni kommer juh bara flamsa! haha men vi ska allt visa att vi kan visst träna! :D haha Kommer troligen bilder imorgon! Men man kan juh itne ta med kameran in till simhallern då den riskerar att bli blöt, och det vill man juh itne ska hända!


hit ska jag altså imorgon! :D
/ Tildah♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0