Brandövning i 20 minus, inte kul?

Ja idag vare några sjuka jävlar som då satt och grilla papper? Och såklart gick brandlarmet! Idag har det oxå varit sjukt kallt det var 23 minusgrader hemma hos mig på morgonen så det ksnek var 20 minus vid den tiden? Assi liksom? Vad tänker folk med? Asso shit var as kallt! Jag hade mina tofflor men de var kallt iallafall..
Jag och Bea åkte tidigt imorse, vi var typ dom första som kom! Haha sen skaffade vi en blogg som typ heter bloggplogg.blogg.se haha på den kommer vi typ att skriva lite om.. ja ni får se! Jag var och red Joker och Glimra med Emma nyss, det gick så bra! Vi red ut på backvägen och allt gick jääte fint! Man hörde hästarna frusta och de gnislade när hästarna gick mot marken. Luften var torr och kall och träden var översnöade, Snön glittrade vackert i månljuset senare och man känner den vara häst kroppen genom sadeln. Ytterst mysigt! Imorgon ska jag vara i skolan och sen kolla när emma repar och sen träna! Den här gången ska vi träna ordentligt!! Haha, nu ska jag snart skriva dagens, mitt hissa och dissa försvann tydligen igår :( <3 Här kommer de lovade bilderna från gårdagen! :D (aa)

Mmmm! Varm choklad och Polly!

Här ifrån hoppade vi (aa)

Bea klättrar upp för stegen!

Lite högre upp!

uppe!

HOn tar sats!

Tildah börjar klättra :D

Tildah posar på taket!

Tildah ser väldigt liten ut! :D Haha på taket! :D

Vi spelar spel! som ni ser har vi lagt ut lite godis överallt (aa)

Bea sitter i den röda bilen och jag i den vita :D


Två sånna åt vi upp!:O :S

Men vi tryckte enr dom i pollysar (aa) Haha
Japp :D haha Ho let de apa out? :D (aa) haha <3



Kommentarer
Postat av: bea

ÅH vilken härlig dag det var!!!!!!! <3

2010-02-23 @ 19:30:30
Postat av: Tildah

haha hoppas att du menar söndagen? xD

2010-02-24 @ 14:53:45
URL: http://tiiildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0