Bilder!


Zombra! Jag tog den idag!


Zombra igen men hon var juh urgullig på dom bilderna!


Vi döpte pulkorna i stallet idag xD haha denna kallas nu blå droppen!


Jag och lilla fina tösen! :D <33 (yasamin fotade)(båda bilderna)


Jag och Zombra på en tävling!


Jag idag (yasamin fotade)

Sååå sööt Yasamin! (Jennifer fotade)

Fett stolt jag ee över bilden! haha jag fotade och den blev juh fett grym!

Haha en till bild från mästerfotografen ( mig) hahah xD nej men gillade bilden! :D

Den bjuder jag på! (yasamin fotade)

Sååå sööt! Putte lille beebis <33 (jennifer fotade)


Is tappar (tagen med min mobil)

Som ni såg vart det mycket hästbiler men men! puss och kram <3
// Tildah♥










Kommentarer
Postat av: yasamin

bilderna på dej tog jennifer! ;d <33 hahahah, sweet <33 Puss puss// yasamiiiin <3

2010-02-08 @ 11:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0