Vitklädd med ljus i hår

Hej hej folket!

Idag har det avrt fullt upp, vaknade klockan halv elva och gick och fixade mig och åt frukost. Sen drog jag in emd Bea till Haninge centrum där vi provade en klänning och sdan kollade på Simon som sjöng och spelade emd sin kompis i haninge kulturhus. Det var riktigt fint! Haha så duktiga! Sen drog jag vidare till skutan, där hade vi rep till imrgon :) Haha gick sådär.. men renjep brukar gå sådär och sen går uppvisningen aas niice! Haha så nu ahr ajg fixat outfit till mig! haha ni får se bilder imorgon :) köpte iaf ett vitt shabrak :) haha har ju bara rosa (A) haha en det var riktigt snyggt med röd och blåkant :)
Nu ska jag planera min grupp, ska ju ha den klockan 9 imorgon bitti.. Haha men jah  ha så bra :)


Kommentarer
Postat av: SOFIE - följ mina äventyr!

Hellu! Hoppas du haft en bra dag:)



kram!

2010-12-13 @ 18:14:29
URL: http://sofieahl.blogg.se/
Postat av: Elina

tack :d

2010-12-13 @ 19:40:38
URL: http://jonssonbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0