stolt!

Hade mina små elever idag! Dom fick rida ut för det hade blitt sååå mycket snö.. men men.. det gick bra det med. Sen fick dom lite små lite kakor och saft och diplom! Hihi snäll ridlärare jag är! Sen kom Tinda och gav mig och Yasamin en gpdisklubba, och en mugg med sugrör typ! Haha aas cool! haha tack sötnos!
På kvällen satt jag och gjorde en massa planering till min grupp ska visa sen när jsg skrivit in på datan, ett himla jobb iaf! Haha men men.. 

Dagen har vart rolig! 
imorgon ska jag te skolan, det är ju bara tre dagar kvar nu! Haha hur ska det gå? haha jorå det blir nog bra, på eftermiddagen så har jag inte planerat något speciellt, men vi får se, brukar juj alltid hända något speciellt! Haha nu ska jag fixa naglarna! Ha så kul allt fint folk!


Häst brakar snart in i hindret! :O globen horse show! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0