snö snö snö!

Det blir bara mer och mer snö, vaknade av skrik idag., haha det var mina småkusiner som lekte! Haha och sen ser jag snön yra ner! Det har blivit minst en decimeter högre än förrut nu! Haha så det  börjar väl snart närma sig en meter, minst en halv iaf! Snart ska jag till stallet, det blir täckbyxor idag! Haha änker inte bli blöt eller frysa, oh jag tycker om snö men ändå inte,, Haha idag ska dom få göra lite lekar, och sen avslutar vi med fika, Malins ka ha cheerleadinguppvisning idag så ska sen skynda mig vidare till den. Så måste komma ihåg extrakläder. Det kommer bli suuuper goodie. haha hoppas jag! Haha lilla skutan, den ligger vääl helt gömd i snö. Ha så bra älskar eer!


Lånad av google :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0