sista dagen på året

Igårkväll var en riktigt rolig kväll!!! Haha tack alla tjejer som var med! (bilder kommer i nästa inlägg)
Kvällen började med en middag, Jennifer hade lagat jätte gått med kött och hasselbacks potaits, och efter middagen hade vi kul och typ dansade! haha Sen var det efterätt det blev cheesecake! Mmmm supergod! Kvällen fortsatte sen med prat fotografering och en massa annat skoj! Åkte sen hem vid halv ett och kollade på paranormal activity med
Malin och hennes kompis, slutade med att jag somnade i soffan och vaknade av ett skrik, det var Malin och Elise.. Gick då upp och la mig för att sova, vaknade lite senare av dunsar, jag kolla ut och det var mörk.. Tänkte vad sjutton håller dom på med? ropade på Malin och hon kom in och sa att dom tog upp extra sängen! Haha jag somnade om men tittade på klockan och såg att den var HALV FEM! drömde om att jag var ett djur som satt fasst på madagaskar ön och ville ta sig hem, den slutade med att vi tog flyget med pingvinerna! :)
Haha idag är det sista dagen på året, mamma är ju sjuk så som skulle haft gäster kommer inte ha ngt, men kommer att ta hit Issa och Bea så får vi se vad vi kan hitta på! :) Haha sjuukt kul kommer det bli iaf! :) Nu ska jag göra mig i ordning och fixa runt lite i vårt lille hus! :)
puss o kram :)
gårdagens festoutfit! Ny kjol från HM :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0