Så ont

Idag vaknade jag och gick och dushade, det är så skönt att lämna det varma vattnet mor huden, sen åt jag frukost, och mamma åkte iväg, för att ta prover. Och malin och jag åkte till skolan, i skolan var det svinkallt, och vi jobbade med tyskan, vi kom vidare även om det var svårt! Sen rullade skolan på och tillslut skulle jag och bea ha musik, det är värkligen en sak jag älskar! Man kan släppa loss, sjunga, det blir så mkt glädje, man glömmer bort allt för ett ögonblick! Vart i skolan till typ kvart numr fyra, åkte hem och märkte att ingen var hemma, fattade inget, baka scones och sen kom pappa hem och sa att mamma skulle sova på sjukhuset... Sen åkte jag och pappa till Bibblan och lämnade böcker. Och hämtade malin från träningen, sen åkte vi och köpte en grillad kyckling med pommes och bea sås<3 lång dag kort natt, godnatt alla!<3

Kommentarer
Postat av: Emelie

sv: Jag mår bra, tack :)

Hur är det med dig då? Läste att din mamma är sjuk. Beklagar verkligen :( <3

2010-12-07 @ 17:17:13
URL: http://fighhhter.blogg.se/
Postat av: Emelie

Med mig är det bara bra :)

2010-12-07 @ 17:43:17
URL: http://fighhhter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0