nyårslöften

Jag har några löften som jag helt enkelt SKA hålla! Jag har haft det förut som godisstopp och har faktiskt hållit det, men nu kommer några som liksom är lite krävande!
1. Jag ska endast äta godis på helger.
2. Jag ska hålla ordning på mitt rum hela tiden.
3. Jag ska sommar jobba.
4. Jag ska nå ALLA mina mål.
5. Jag ska lägga undan 100  av månadspengen till "sparande"
6. Jag ska göra en budjett till mig och följa den.
Det är det som jag har bestämt mig för! :)
Om ett år kommer jag ha gått min första termin på gymnasiet! Tänk vah? hahaha mitt liv kommer att vara helt anderunda, an vad det är nu! Jag kommer ha andra kompisar osv.
Men vi hörs senare! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0