julhandel!

Jah det årliga julhandlandet, har varit ovanligt sent för mig i år. Har gjort av med mina pengar hela tiden.. Inte bra! Ska börja spara! Hihi ska göra en budjet vid nyår och skaffa mig lite "nyårslöften" Jag hoppas jag kan hålla! har iaf köpt lite juklappar idag, kan ju inte säga vad det är eftersom jag vet att flera av dom jag köpt till läser min blogg! Haha men svårast var min bästa vän och min lillesyster, vill ju ge Bea något speciellt, som värkligen betyder ngt. Och Malin vet man inte alls vad man ska ge! haha men än är det inte klart, har lite till att inhandla! haha,, i skolan har jag itne så mycket att göra! Helt troligt, men har nått mina terminsmål! Och jag är riktigt nöjd! Ska bli skönt att ta ett lov nu.
Lucia idag då! När jag gick och kollade på julmarknaden i gamlastan stog det ett luciatåg där och sjöng. Oh! Jag gillar värkligen körsången, det är så fint och jag kan ju stämmorna så får en sån lust att vara med! Haha knas.. Men få se om jag väljer estetisk linje så kanske!
LIlla mor väckte mig idag klockan sju och så kollade vi på luciatåget på tvn med frukost och allt. Väldigt mysigt!
Annars en väldigt bra dag!
Imorgon ska jag rida Daylaight åt Amanda Bea följar med mig! :D


Inslagna och klara! :)

Kommentarer
Postat av: beah

SV: hihi, men jag tröttnar så snabbt på den (A) vill ha en ordentlig!!! <3 finaste bästaste vän! <3

2010-12-13 @ 23:43:00
URL: http://triis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0