iam singing in the snow!

Helluuuu! Idag åkte jag och Bea och Bella + en massa annat folk till ett gymnasie på liljeholmen, de bleslutet jag tog var att jag APSOLUUT inte skulle gå på det gymnasiet! Haha alla var knas och dom pratade BARA engelska.. haha som ni vet är ju engelskan inte min starka sida såå...

Efter det så begädde vi oss vidare hem till Bea jag kollade in hennes rum och det var riiiktigt fint asså! Haha vi skyndade oss JÄTTE mycket, för vi skulle möta Simon i stan och hjälpa han att handla! Chalalallaa! Men bussen var knas och det vart fullt i trafiken såå bussen gick juj ITNE snabbt,, Men sen var vi framme och åkte till donken och åt. TJOOCKISAAAR! haha tack Bea förästen! <3

Sen hjälpte vi Simon att hitta ngt, och jag köpte en sista grej! Nu är alltingklart! gooodieee!
Åkte hem och sen somnade jah... haha somvanligt då!

haha måste bara berätta en grej!

Haha mina kusiner var ju hos mig i helgen och dom lekte med smådjur nere i källaren och jag satt och kollade på,
Sen smsade jag till Bea att jag kollade på dom men att jag inte kunde vara med dom och leka för jag förstår inte vad dom säger (dom är inte så gamla) svarade hon:
- Men prata simska (the sims språk) med dom!
- /jag blrjar prata lite konstiga ord!
dom stannar upp i det som gör och kollar ´på mig sen säger den älsta
- Sluta!


låånad bild :D drottninggatan ;)



HHAHAHAHHAHAHAH!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0