I calling out your name!



Hej hej!
Idag har vart en till "knas" dag. Allt har vart lite halvdant, men så kan det vara! Haha Hade seminarum idag, det innebär att man sitter i en grupp med lärare com betygsätter när man pratar no eller so. Denna gång var det om samhällsekonomi typ. Jag tror att det gick väldigt bra! Ör nöjd med min insats och tycker att jag ahr lärt mig en hel del! Och det är ju alltid bra?

Sen på eftermiddagen åkte jag till stallet, vi hade förberedande för nästa termin, alltså skulle vi göra en plan för våra grupper. Det hade blitt översvämning i stallet så att dom var i full fart med att fixa i ordning där. Jah det är något som händer varje år. Stackars skutan. Hoppas att det blir bättre när vi får ett nytt stall!

Sen har jag hjälp min kära far att städa och jag har hjälp mig själv att städa mitt rum! Duktigt jag är juuee!

Nu ska jag snart plugga en aning!

Ha en trevlig helg så ska ni snart få en överaskning! :D




Kommentarer
Postat av: beah

Överraskning? :O <3

älskar dig gumman <3

2010-12-10 @ 03:53:40
URL: http://triis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0