hej mamma!

Hej hej små folk!
I skolan idag var allt riktigt jobbigt... Så det orkar jag inte ta..
Men iaf, jag åkte på öppethus till fredrika bremer. Det är en bra skola. Och bra lärare, så ska nog söka dit, men ska kolla på andra skolor med! :)
Sen åkte pappa och jag och köpte donken, och sen hämtade vi Mallan. Vi satte oss i bilen och åkte till huddinge sjukhus, där träffade vi lilla mamma, och vi pratade med henne ett tag, fasst att jag har vart ifrån henne förrut längre, saknade jag henne så enormt, och när vi skullr gå där ifrån ville jag bara ha henne hemma! Man inser värkligen hur mycket familjen betyder, när man ser dom sjuka och är på ett sjukhus. Hon kanske ska få komma hem imorgon. Oj nu fick jag tårar i ögonen.. (AA) haha det är jobbigt att se sin mamma sjuk på sjukhus i sjukhuskläder och allt.. lilla mamma krya på dig (A) <3


<3

Kommentarer
Postat av: beah

Krya på henne!!! <3

2010-12-09 @ 00:39:35
URL: http://triis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ge Marie en stor krya-på-dej-kram. Kram till dej också/Lisbet

2010-12-09 @ 21:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0