hard times

                                                                       Av Tildah
Det här är en av det jobbigaste tiderna i mitt liv.
Det händer så mycket både posetivt och negativt, och allt blir jag bara så trött av. När jag kommer hem från skolan händer det att jag bara slocknar.. Det tar på alla i min omgivning, det är nog inte bara jag som är ledsen och utmattad. Så jag ber om urseckt om jag är gnällig, och dum..
Det som är mest jobbigt är att min lilla mamma är sjuk. Hon har vart hemma typ 7 veckor nu. Hon har något vatten i lungan och precis när hon slutat ta sin mediscin för typ två vekor sen jobbade hon i två dagar sen kom det tillbaka, och nu får hon inte så mer medicin.. men enligt min mamma är det inget alvarligt, utan bara jobbigt.. Alla i min familj blir ju oroliga och ledsna och av det följer konflikter, och det stämmer ner än så fruktansvärt. Sen är det ju skolan, jag kämpar för att nå mina mål för att komma in på gymnasiet. Det stressar imig så otroligt mycket. Det ligger och gnager i magen hela tiden. jag går inte så länge i skolan, och pluggar hemma och stannar kvar, ändå blir jag så trött. Vilket gör att andra blir irriterade på mig och jag arg.. Oh jag vet itne vad jag ska göra med mig.. Tror nästan att jag ska dricka kaffe 24/7, nej men jah.. jobbiga tider helt enkelt, är så glad att jag har mina nära och kära som alltid stöttar tack <3

Kommentarer
Postat av: beah

Älskar dig gumman! du vet att jag finns föralltid och jag kämpar med dig!!! <3

2010-12-06 @ 07:25:14
URL: http://triis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0