Handen centrum och Haninge terminalen!

Hej folket!

Har ju inte bloggat,, men ville vara social mot mina vänner!

Igår var vi till Farsta hade ju fått en massa presentkort! Jag fick ju 800 på HM oxå av mormor och morfar, så vi drog dit och shoppade låss! Haha det är riktigt nice man blir så glad av det! Hittade en en del fina kläder asså!! Haha men tänker inte visa dom nu utan ni får se dom i outfits! Hihi så dom kommoer nog dyka upp i bloggen så småning om! Vi åt jag åt på sushi resturangen!! mmmmm älskar sån mat! Sen busade vi lite! Haha typ för att se hur folk reagerar och så! Haha det är väldigt roligt faktiskt! sen på kvällen åkte Bea hem till mig och vi spelade playsation och höll på att dööö!! haha riktigt roligt asså! Sen gjorde vi en annan rolig sak som ni får lista ut självaa!!

Idag vaknade jag 11... Synd att jag inte vaknade tidigare så slapp Bea ha trååk.. Finaste bästa vän. Jag fick iaf en the Sims 3 prylpaket i julklapp som jag skulle byta mot ett the Sims två så vi drog till Maxi där päronen köpt den och fick pengar tillbaka, men dom hade inget the sims TVÅ!!! :(
Så åkte till game och inte där häller!! :(

aaaw..

Så ska leta som ett litet aas nuu!!! hahaha ska ha ett asså!

Hihi när jag kom hem gjorde jag middag till mami, som eh sjuk igen.. :( lilla mamma <3

Nu ska jag snrt kolla på pirates of the Carabean! Har inte sett den sista filmen :O så ska passa på nu när den går på tv!

Stort tack till Therese som bjuder mig på bio nästa vecka sweet! :) <3


Tröja från HM + halsabndet jag fick av malin! :) <3

Kommentarer
Postat av: beah

Tack för allt kära bästaste vän!!! <3

2010-12-28 @ 20:59:56
URL: http://triis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0