God juul!

Godjul allesammans!

det har vart en underbar dag för lille mig! Hihihi farmor, Maria + kille och deras lille dotter Ester! hihi min kusse dårå! Hhihihih så underbart sööt jue! Hon somna i min arm! aaaw!

Träffade underbaraste Bea och vi bytta julklappar, är så himla nöjd med allt! Haha eller inte det jag fick av min mamma i julstrumpan men det ska vi byta men annars är allt helt wonderful!






Klocka från Bea


Halsband från Malin <3

Lava lampa från Beaa <3


Presentkort från mami o papi <3


presnetkort på Farsta centrum av Maria, tomas, ester, Daria och Hildning :)

Pengar från farmor :)


trosor från farmor! haha fett söta jue! Min farmor har smak! :D


Dumleee (L)(L)(L) från beaa <3


Halstuuk <3333333 från mami o papi <3



nalgeack + nagelfil från lilla Maaalin <3


oooch en kameraaaaa <3 från mamma och pappa!

Inte på bilden: två nagelack från Emma + att jag kommer få av mormor och morfar imorgon :D

Godjul fina folket! :D




Kommentarer
Postat av: beah

sv: hhi, kej gumman <3

2010-12-25 @ 02:36:41
URL: http://triis.blogg.se/
Postat av: Anonym

schysst att du inte fotar allt du fått...

och fula trosor xD

2010-12-25 @ 13:39:29
Postat av: Ämah

Kul att du haft en bra dag :)

Och skitsnyggt halsband! :-d<3

2010-12-25 @ 19:31:53
URL: http://fjockern.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha, jag tycker iaf trosarna var jätte gulliga & lila älskar jag ♥

2010-12-25 @ 21:43:09
URL: http://eaphotographer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0