flumm

Hej hej alla söta!
Jag mår sådär.. Har typ ont i magen,, men aja, är på gått humör! Fick idrottsuppgiften klar idag, man skulle skriva om en person som skulle gå ner i vikt och en som skulle gå upp. Och det var ganska svår.. men men!
Jag var i skolan, kom hem nu, har typ inte gjort ngt än.. höll på att komma förent idag.. aj aj aj!
Inte såå! Haha ska ganske gymma lite i vårt gym idag, eller juste ska göra tekniken, men et kan jag inte.. för vi måste ha grejerna.. så ja, vi får se helt enkelt!

Just nu känns det som om att det är 200 år till sommaren, länktar dit! Vill ha värme ich ljusa nätter, ingen skola och massa med kul! Men vad händer efter sommaren? Jo gymnasiet.. det ska bli sorligt att lämna grundskolan, där man vet allt, men samtidigt är så trött på det, och skönt att komma till en ny plats, med nya människor och faktiskt börja göra något som jag värkligen vill! Ska ju gå bar och fritids prorammet, och sedan utbilda mig till lärare. Kommer jag lyckas? :)


globen horse show fotad av mig! :)

Kommentarer
Postat av: MOAA - KAMPEN MOT DET OKÄNDA

Dagens fråga är uppe på min blogg. ha en fortsätt bra dag!



OCH FIN BLOGG DU HAR TJEJN!

2010-12-07 @ 17:28:56
URL: http://aamelasmoa.blogg.se/
Postat av: MOAA - KAMPEN MOT DET OKÄNDA

sv: jag har inte musik i åttan så boring !:/

2010-12-07 @ 17:36:05
URL: http://aamelasmoa.blogg.se/
Postat av: -F

sv; jag mår skit bra :) <3 haha ahh jag ska lägga in en video asså det låter helt miffat men (A) alla ville typ att jag skulle sjunga såååå :D <3



VAD GÖR DU?

2010-12-07 @ 17:43:20
URL: http://faaowizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0