day

/Idag red jag lilla daylaight! Söt somvanligt, och jag måste säga att den här ridningen gick riktigt fint! Har ju inte lärt känna hästen riktigt, men nu gick hon fint i galoppen i båda varven och börjd i båda varven, och mot slutet på tygeln tillomed! YEEEEY! Haha skulle värkligen vilja rida henne igen! Oh, det skulle vara niice! Nästa ridning blir på annandagen, då jag ska rida Joker, lilla plutthästen man inte har träffat sen i somras! Hihi det ska bli riktigt roligt att rida han igen!

Ksa då rida ut en lugn ritt! Sötponnie <333

Nu är det julstädning på G! haha allt är i full gång och jag ska snart ta i tu med mitt lilla rumm! Ha så bra!


OCH VET NI??????



Imorgon är det julafton!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0