blogg.se knas

Haha har inte kunnat blogga för att på min data har blogg.se varit kans.. NU sitter jag vid våran stationäraoch där fungerar det! Yes ys, har tagt hand om amåkusinerna idag, och sedan handlat lite juklappar till dom! Haha såg min nya kusin ester! Så himmla söööt! hihi vill oxå ha en bebiis!! En glad bebis iaf! haha

Igår var jag och Bea i skärholmen och handlade, vi pratade om allt möjligt och drömde oss att vi hade hela cetrumet som bara vårat hem med alla affärer! hahah niiice! tänk att kunna vakna på morgonen ta ngt att äta fråån en resturang till frukost, välja smycken smink och kläder till skolan bland alla sakern, kolla på tv överallt, kunna ha fester där filmer allt möjligt! Fatta niice ju!!

Haha imorogn är det avslutning för min ridgrupp, dom ska få diplom och fika. Så snäll ridlärare jag är! Hihi har inte kommit på någon bra avslutning än.. men kommer nog på något snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0