ut mitt i natten..

Jag och Bea var ut klockan två ungefär.. jag tämker inte nämna anledningen i min blogg.. :) Men ni får vara lika glada ändå! Haha yes yes. Idag har vi kollat på filmen och sminkat varann! xD hahah sååå roligt! Sen har vi lämnat en film. Jag har durshat och fixat mig. Tycker inte ni oxå att när man kommit ut ur duchen och fixat sig med allt. så känner man sig nästan som en ny person? :) haha Jag vet itne men det kändes så för mig lite grann. Eller det brukar kännas så kanske jag ska säga! hihi har nyss fixat naglarna, blev vääl inte såå nöjd. Så ska göra om till något annat i morgon! Hihi! Snart reser jag ju till grekland ska börja packa. Det ska bli så häärkligt att åka bort! :) Ha deet så bra alla bloggläsare! :)

Hihi lekte lite emd kameran! (A) ahha jaa hallå jag är tjej? (AAAAAAA)





Hahaha såå vackert!!!!!!! Hihi och osminkad men visst är jag fin ändååå!?? :O <3

//Tildah♥

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, skitsöt! :) <3

2010-08-05 @ 17:43:30
URL: http://nero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0