Shoppaholick!

Jag har shoppat idag.. Inte bra.. Och jag som skulle spara, nu har jag typ inga pengar, jaja måste börja spara nu!! mohahaha

Jag köpte idag iaf

Pennskrin- rosa med dragkedja
MASSOR MED PENNOR- alla i rosa (A)
Stift
puder
maskot
linjal- rosa som det står snygg på!
sudd- lika som linjalen
tröja- åångrar mest men den var skiiit snygg!

det avr meningen att jag inte skulle köpa så mycket men.. Ja jag orkar itne snacka om de.. Tyvärr får ni ingen bild å dom för min camera suger och man ser inte ett skit..

Tyvärr! :D Ni får se dom i irl! :D<3

ha de bra här får ni en bild på mig istället! :D

sååå vacker!!! elr inte :P <3
//Tildah♥

Kommentarer
Postat av: Ämah

Alltid fin <3

Men den där tröjan passade dig så jäääävla bra!

2010-08-19 @ 22:11:54
URL: http://fjockern.blogg.se/
Postat av: beah

tröjan va asfin! <3333

2010-08-19 @ 22:27:39
URL: http://triis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0