Sån sjuuuk huvudvärk..

Har ni inte så att ibland känns det som om att huvudet ska sprängas? Jag tror att jag ahr vätskebrist.. har inte druckit ngt speciellt mycket idag, det har vart varmt och jag har rört på mig. Har vart och skajtat med Bea. Vi letade efter en skatebutik aas länge men hittade ingen.. Så vi gick till en färg butik och hittade sprayflaskor, som vi sprejade våra skapeboards med. Jag köpte rosa/ljusrosa. Och sen köpte Bea svart. Så nu är min skapeboard prickig! haha ni ska snart få se! :) Sen åkte vi till rampen i vändelsömalm och försökte öva oss lite. Men ramperna var dåliga. Så vi hittade några killar som vi snackade med där. Det var trevligt. Drog hem sedan vid typ halv nio och åt, och drack vatten. Har dock fortfarande huvudvärk.. Men ska nig gå och ta mig en alvedon. Har inget planerat för morgondagen. Så om ni inte har något att göra så slå en pling te mig! ;D

//Tildah♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0