Packat och klart!

Nu är allt färdigt och jag är redo för att åka! om tio minuter kommer min trogna bästa vän! Hihi hon eh fin hon! :) nu kommer  jag ju alltså inte att blogga på sju dagar ungefär.. Men ni får klara er utan mig! Hoppas ni får dåligt väder när jag ligger på fina vita stränder och schteker! Haha nej men hoppas att ni får det bra! :) Jag ska tänka på er, och tänker skriva ner vad jag gjort/gör varje dag. Så när jag kommer hem får ni en snabbgenom gång + en massa bilder från resan. Jag kommer bara fota med min mobilkamera. Men min lillesyter kommer ha med sig sin digitalkamera. Så kanske får sno bilder från henne om dom blir fin :)


Resebaarn! ;D

//Tildah

Kommentarer
Postat av: issa

min tröja! :D

2010-08-15 @ 19:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0