home atlast!

Hihi nu komemr jag vara hemma ofta framöver! Imorgon börjar skolan, har köpt ny väska, och andra skolgräjer. Så är redo för år 9! Hihi hade mina grupper idag. Det gick bra tror jag! hade teori. Gick igenom alla grunder. Så ska sätta mig imorgon och göra en plan för allt! Hoppas att ni har det bra. Åt sushi till middag! Mummms!! <<
I helgen var det ju kräftkalas kul att träffa alla. Hände inget särsilt! Mohahah busig jag var dah!? Haha sat vid brasan och sjöng och hade roligt! Joppas att ni hade en bra helg. NU ska jag kolla upp hur man gör en frisyr på datan sen ska jag sova natti! :D


jsg för två år sedan! :D:D

Kommentarer
Postat av: moa

härligt! jo toppen:)

2010-08-22 @ 22:41:52
URL: http://moasss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0