HEJ!

Nu har jag vart hemma sen i fredags har itne haft ork eller tid att skriva men NU ska de börjas här igen! :) här kommer en snabbgenomgång på allt som hänt! :)

Dag 1 fredag!
När vi sagt hejdå till Bea körde vi till arlanda, eller först till Bengrejen kommer itne ihåg vd det hette men något med Ben iaf! Där lämnade vi våran bil, sen tog vi en buss till Arlanda. På arlanda kollade vi lite grann i taxfree och köpte typ godis (AA) hahaha niiiice!! Sen köpte jag en till bok, av samma författare, som alla mina förra! Yes yes, sen fikade vi, jag och malin delade på en chokladmuffins, mums! Och en frukt skåks grej. Allt var jätte bra. Det gick ganska fort tills vi skulle kliva på planet. det var ett stort pland och med lite ptur fick vi stitta i mitten.. Såg ingenting..

Hotellet vi bodde på! :D

Ni får näja er med de så länge (AA) haha Emma kommer snart till mig vi ska käka lunch! (A) :) <3
 Ha det bra!

//Tildah♥

Kommentarer
Postat av: beah

benstocken (aa) <3

2010-08-17 @ 23:06:12
URL: http://triis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0