Finaste Tildah!

Jag ska skriva lite nu, om min finaste vän, som "heter" Tildah♥

En sann vän, som ställer upp i vått och torrt, hon gör en lycklig precis varenda stund i livet. Tildah är en vän, som kan lyfta en från botten till toppen. Glädjen, lyckan, humorn, den tjejen har allt! 
Det som är härligt med oss, är att vi är så lika också, vi vet hur vi fungerar tillsammans. Och en sak, som jag verkligen älskar och säga, för att jag är så himla lycklig! Vi har aldrig bråkat med varandra. How cool isn't that?
Jag är så stolt, att ha en sådan fin vän. Jag ställer upp för henne genom eld och vatten, så som hon gör för mig!
Sen jag träffade dig, så vet jag. Jag är säker. Jag vet hur en bästa vän är. Jag har fått lyckan att träffa en sådan människa. Det finns alltid folk som passar ihop som kompisar och så. Men vi är så pass tighta.. Seriöst! Ett liv utan min finaste bästaste vän som samtidigt är min syster skulle inte existera.
Vem ska man då kunna hitta på bus med? Vem skulle man då bara sitta och snacka skit med? Eller dela minnen!
Så många minnen vi har, på lite över ett år. Snart har det gått två år.. Herregud!

Mathilda "Tildah" Sjöblom
Jag ÄLSKAR dig<3



Och jag vill att du ska komma hem nu!!!!

//Beah♣



Kommentarer
Postat av: toveh<3

åhhhhhhhhh, en het falunD bild där me boxhandskarna :D:D:D:D <333

2010-08-09 @ 14:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0