Då kommer gamla rutiner tbx!

NU börjar allt på allvar! Nian sätter igång och nu tänker jag köra gärnet! Idag hade vi en lång skoldag.. Vi ska ha en inlämningsuppgift klar på onsdag, så vi fick jobba med den idag. Efter skolan åkte jag och BEa till biblioteket. Och Körde igång lite med att planera tyskan. Det gick bra bra! :) nu känns det som om att jag kommer att klara denna termin gallant! Ja vad tror nI? Kommer jag bli plugghäst`? Haha näää inte Tildah!  Men nästan! Och vi kan juh låssas som de! Ha det så bra! Allihop! :) Nu ska jag fixa mitt lås till skolan. Hörs senare ikväll eller imorgon bitti eller i morgon eftermiddag! :) YEs yes ! :D


Tildah♥


Kommentarer
Postat av: Christin Kashou

Hejj, vill du vara med och vinna veckans blogg!? allt du behöver göra är att kommenter inlägget "veckansblogg" och så är du med!

Tips* publicera på din blogg om du är med och tävlar så kanske dina egna läsear röstar på dig med .)

Lycka till <3

2010-08-24 @ 07:37:17
URL: http://christinmadeline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0